مردم نسبت به ارائه تمام برنامه‌های کاندیداها حساس هستند
1392/7/11 | دسته بندی : -

سرپرست مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) برخی از نتایج آخرین نظرسنجی این مرکز درباره انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را اعلام کرد.

محمد آقاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اعلام کرد: در سوالی از مردم پرسیده شد برنامه کاندیداهای مورد نظرشان را چگونه پیگیری می‌کنند؟ طبق نتایج حاصله، 63.3 درصد پاسخگویان برنامه کاندیدای مورد نظرشان را از طریق صدا و سیما پیگیری می‌کنند، 12.3 درصد پاسخگویان نیز اعلام کرده‌اند از طریق سایر رسانه‌ها اخبار و اطلاعات مربوط به کاندیدای خود را اعلام می‌کنند و 14.3 درصد نیز اصلا پیگیری نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: در پاسخ به این سوال تنها 9.1 درصد پاسخگویان نیز اعلام کرده‌اند در انتخابات شرکت نمی‌کنند و یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اند.

در ادامه سرپرست ایسپا توضیح داد که برای این‌که متوجه شویم مردم در انتخاب خویش به سخنان رقبای نامزد قطعی یا احتمالی خود توجه دارند یا خیر پرسیده شد که از چه طریقی برنامه‌ها آن را پیگیری می‌نمایند. طبق نتایج به دست آمده، 58.1 درصد پاسخگویان برنامه کاندیدای رقیب را از طریق تلویزیون پیگیری می‌کنند، 11.6 درصد از طریق سایر رسانه‌ها و 19.7 درصد اصلا پیگیری نمی‌کنند. این امر نشان می‌دهد درصد بالایی از مردم نسبت به ارائه تمام برنامه‌های کاندیداها حساس بوده و تلاش می‌نمایند انتخاب آنها با معیارهای مناسب و منطقی صورت پذیرد.

...................................................................
ارسال نظر:
نام:
 
پست الکترونیکی:
   
آدرس وبسایت یا وبلاگ:

نظرشما:

لطفا عبارت را در کادر مربوطه وارد نمایید

قوانین سایت:
  • نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی شود
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
  • اگرچه تلاش می شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 17 نوشته شود حداکثر تا 10 صبح روز بعد منتشر می شوند
  • پس از تکمیل فرم بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید.
نظرات شما:
آخرین مطالب
موضوع: طرح درس
1402/12/13 | دسته بندی : جامعه شناسی
.......................................
موضوع: طرح درس
1402/12/13 | دسته بندی : جامعه شناسی
.......................................
موضوع: عکس
1402/12/5 | دسته بندی : جامعه شناسی
.......................................
.......................................
موضوع: عکس
1402/9/29 | دسته بندی : جامعه شناسی رسانه
.......................................
موضوع: عکس
1402/9/29 | دسته بندی : جامعه شناسی رسانه
.......................................
موضوع: نوشته
1402/9/25 | دسته بندی : جامعه شناسی رسانه
.......................................
موضوع: درآیینه رسانه
1402/9/25 | دسته بندی : جامعه شناسی رسانه
.......................................
.......................................
موضوع: درآیینه رسانه
1402/9/5 | دسته بندی : جامعه شناسی
.......................................
موضوع: درآیینه رسانه
1402/8/26 | دسته بندی : -
.......................................
موضوع: درآیینه رسانه
1402/8/26 | دسته بندی : -
.......................................
موضوع: درآیینه رسانه
1402/8/26 | دسته بندی : -
.......................................
موضوع: درآیینه رسانه
1402/8/26 | دسته بندی : مطالعات شیعی
.......................................
موضوع: درآیینه رسانه
1402/8/24 | دسته بندی : جامعه شناسی
.......................................
موضوع: درآیینه رسانه
1402/8/24 | دسته بندی : جامعه شناسی
.......................................
موضوع: کتاب
1402/8/24 | دسته بندی : -
.......................................
موضوع: عکس
1402/8/24 | دسته بندی : جامعه شناسی
.......................................
موضوع: درآیینه رسانه
1402/8/24 | دسته بندی : جامعه شناسی
.......................................
موضوع: نوشته
1402/8/24 | دسته بندی : جامعه شناسی
.......................................